Zpracování účetnictví

Nabízíme komplexní zpracování účetnictví. Od daňové evidence, vedení účetnictví, mezd a daňových přiznání jak pro malé a střední společnosti, tak pro OSVČ a soukromých osob.

Zpracování daňové evidence

Daňová evidence – jednoduché účetnictví. Základní evidence správného podnikatele a hospodáře. I přesto, že používáte výdaje procentem z příjmů, je dobré vědět, zda Vám všichni včas zaplatili, sledovat výdaje, dlouhodobý majetek a podle toho přizpůsobovat Vaši podnikatelskou činnost.

Vedení účetnictví

Povinnost vést účetnictví mají podle zákona o účetnictví všechny právnické a některé fyzické osoby. Účetnictví je jazykem podnikání a my Vám ho pomůžeme přeložit do srozumitelné řeči a ulehčit Vám tak důležité finanční a strategické rozhodnutí. Díky nám a námi poskytovaným službám Vám účetnictví ukáže, jestli jste na tom dobře nebo přímo perfektně. Má dáti / Dal.

Rekonstrukce účetnictví

Vedli jste si doposud účetnictví sami, nebo vám pomáhal známý známého? Účetnictví není legrace, je mnoho povinností směrem k úřadům a institucím. Svěřte se do rukou profesionála.

Zpracování DPH

Nenechte si ujít hodnotnější, prestižnější zakázky a DPH se nebojte. Zvlášť pokud jsou Vaši zákazníci plátci. O vše se postarám, provedu registraci, pohlídám plynoucí povinnosti a přidaná hodnota bude Váš klid.

Daňová přiznání

Zpracuji daňové přiznání. Jde zejména o daň z příjmu fyzických osob, daň z příjmu právnických osob, daň z nabytí nemovitostí nebo silniční. Využívám legální metody ke snížení daňové zátěže firem. Daňová problematika je složitá, využijte odborníky.

Mzdové účetnictví

Nechte mzdy svých zaměstnanců na mne. Zajistím pro vás vše od jejich výpočtu a evidence zaměstnanců přes výplatní pásky a podklady pro odvod pojištění, daní a poplatků, po roční zúčtování či měsíční rekapitulace.

Budu za vás sledovat změny v legislativě. To vše s využitím nejnovějších technologií pro řízení mzdových a HR procesů a splnění nejvyšších standardů pro ochranu citlivých dat.

Ekonomické poradenství a měsíční výkazy dle Vašich potřeb

Ekonomické poradenství, nastavení vnitropodnikových účetních procesů, řešení běžných i specifických účetních problémů. Kontrolní reporty a výstupy účtování po střediskách, rozbor nákladů a výnosů, cash flow, či predikce zisku.

Zastupování před státními institucemi

Vím, jak fungují jednotlivé státní instituce, a umím s nimi jednat. Se zpracováním a přípravou veškerých podkladů se už nebudete muset trápit, vše udělám za vás.